skitkrångligt med lösnaglar!!

Nu har jag gjort allt som stog på listan :)
Klistrade precis fast den sista lösnageln, haha fan vad ovant det är att ha sånt.
Jag brukar lite kortare, men dom här var inte sånna så det känns skit konstigt att skriva :P
Tur att jag inte ska göra det så mycket imorrn då.
Tror inte det gör nånting för er att jag inte skriver så mycket eftersom jag tycker alla borde skita i datan och vara med familjen och ha en riktig mysdag istället :)
Jag kommer skriva nåt inlägg kanske på morgonen och dagen men jag tror inte att det blir så mycket mer än så.
Lite bilder kanske det blir från dagen, dagen efter. Men vet inte hur många jag kommer få lägga upp här på bloggen så att säga! ;)

Resten av den här kvällen kommer spenderas först vid datan till klockan 8 då det är vampire diaries (extra viktigt avsnitt idag förstår ni ;) ) Sen har mamma köpt 2 sånna här "uppesittar" - lotter :P hahahha, typiskt henne. Snart går hon väl runt med rolator också. Hahahha, jag driver alltid med min släkt för alla, sanningen är den att jag älskar alla så det är stört! :p
Men det är iallafall vad jag ska göra.
Hörs senare, puss



RESULTATET! :D
Kan ni se vad dom som har gjort naglarna har gjort för fel? ;)


Kommentarer
Postat av: Martin

Jätte fina naglar :D

2010-12-29 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0