Saknar dig linette :)

Tjaaa!
Nu är jag hemma och har ätit och kollar på Vampire Diaries :D
På dansen gick det väl bra, lite pinsamt bara att alla grupper stog och kollade på men det funkade ;)
Träffade också ellen som jag inte sett på ett bra tag, så jag snackade lite med henne.
Och så träffade jag också linette som jag inte träffat på typ huuur många miljoner år som helst :O Men det var jättekul och vi stog typ i en halvtimme efter och pratade om gamla minnen och skrattade, haha. Saknar den tjejen grymt mycket i mitt liv. Men vi ska ta och träffas nån dag så kan man snacka om allt möjligt som har hänt och sånt skoj :)

Men nu tänker jag göra lite styrka, fixa iordning grejer till imorrn och sen lägga mig och kolla på tv eller läsa :p
Puss


Saknar dig med syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0