paus

Tjenatjena!
Har suttit och kollat på ung & bortskämd och fyfan hur tänker man om man skjutsar hem tim-joel framför paulina? :O Stört är ju bara förnamnet, iallafall.
Och nu är det ju lite Hollywoodfruar som gäller, fast just nu är det paus så jag tid mig tid för ett inlägg :)
Imorrn tänker jag först och främst sova ut hur länge jag vill, inte en människa ska få mig att ställa alarm mer på minst 2 veckor!!
Sen så ska jag nog dra till mörby och träffa hanna och ina som slutar då :) Förmodligen träffa massa i deras klass som man hört så mycket snack om, så det ska bli kul!
OMG!!! :o Jag har inte träffat dom två brudarna på mer än 1 vecka, SJUUUKT ELLER VAD? :O
Sen iallafall på kvällen så sover dom här och så har vi liten julafton och byter julklappar och sånt! :)
Kommer bli bananas ;) hahahah!
Men nu börjar det igen.
Pusshej!


hahahahah cool tjej ;)
(typ 3 sekunder rasade allt och alla applåderade åt mig ;) DÅ kände jag mig riktigt smidig, hahahha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0