OH! MY! GOD!

Har precis skrivit klart so provet och har faktiskt ingen aning om det gick bra eller dåligt, jag lixom bara skrev och skrev fast jag vet knappt själv vad det blev för ord på pappret :p haha. Jag var iallafall först ut från klassrummet så jag vet inte riktigt om jag skrev för lite men aa... Vi får se helt enkelt "/ Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer eftersom hanna inte kunde träffas idag :( men jag får väl plugga lite och så tänkte jag dra hem till min bror och ladda mer musik till mobilen och lite sånt. Men vi hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du skriva om Månadens person?! jag har väntat jätte länge!!! :(

2010-12-16 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0