Min dag SKA fanimig se ut så här!

God morgon sötnosar!
Har nyss vaknat och sitter med en kopp te bredvid mig :)
Idag har jag planerat HELA min dag, och blir det inte som jag har planerat så blir jag sur!

• För det första tänkte jag inte sminka mig så värst mycket, kanske bara foundation
• Sen måste jag ta en liten promenix med musse
• Sen ska jag sticka till sollentuna centrum en snabbis och köpa ny bok
• Och när jag kommer hem så börjar min lilla skönhets dag :D
• Ansiktsmask
• Fot-bad
• Duscha och där inkluderat att raka benen
• Göra lite extra mycket styrka så man är lite mer i form tills imorrn!
• Sätta på lösnaglar
• Förmodligen noppa ögonbrynen så dom är lite mer jämna :)

Det är vad jag har planerat!
Sen så är det ju också Vampire Diaries som måste ses också ;)
Men jag ska nog börja med allting nu så jag hinner med alla grejor.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0