Lucia

Hej på er!
Har ni haft en bra dag i skolan?
Haha, själv har det väl gått.. rätt så bra antar jag :P
Började med att vi fick kolla på niornas lucia tåg, hahaha, det nog roligaste och pinsammaste luciatåget jag någonsin sett xD Men så många skratt blev det ;)
Sen har dagen bara rullat på med dom vanliga lektionerna!
Och nu sitter jag hemma och suckar över att laisings har lagt ut en skitful bild på mig och ebba från igår -.-

Skulle egentligen behöva plugga nu, kom jag på :p
Usch, hemsk vecka!! Nu sista veckan så brukar det bara vara lixom chill, jag har värsta veckan ever -.-
Matte tills imorrn, engelska till imorrn, tyska till onsdag, so prov på onsdag och tyska till fredag!
Sista veckan :O KOM IGEN!!
Men så det ska jag börja med nu :/
Hörs kanske sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0