Kul morgon -.-

Mm.. verkligen! Haha.
Vaknade först typ klockan 9 av att jag inte kan andas, eftersom jag är så täppt i näsan, sen när jag försöker snyta mig så kommer det ut blod, jag bah "vafan?" och POFF så blöder man näsblod, haha!
Och jag blev skit chokad eftersom jag har typ aldrig gjort det på kanske 7 år? haha så det första jag sa var "oj, nämen gud vad kul, eller oj shit, åh herregud, vart fan finns papper? Ska det rinna så här mycket?!" Hahaha, fast det varade inte så länge ;) Men jag tror jag ska försöka hålla mig borta från nässprayen ett tag.
Haha, men nu sitter jag iallafall i morgonrocken och dricker te och hoppas att det hjälper mot min hals!
Ska ju till hannas skola idag, så det kommer bli riktigt kul tror jag.
Haha, jag fick lov att skriva ner en lapp om hur jag skulle gå dit efter man klivit av bussen, frågan är nu bara vart fan jag har lagt den där lappen ? ;p
Men så jag ska nog göra mig lite iordning så jag är klar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0