jag vill inte!!!

God morgon sötnosar!
Jag sitter lite i en chock just nu, varför kan jag inte riktigt förklara :p
Har iallafall kommit hem från hanna, mamma kom och hämtade mig klockan 11 imorse, haha det var onödigt svårt att gå upp då :p
Men nu sitter jag iallafall hemma i min säng med min bebis i knäet och är faktiskt HELT osminkad, ingen vacker syn ;) hahah.
Skitsamma, idag drar jag upp till stugan i bjursås. Vet inte hur länge jag blir där, mamma sa nånting om att jag skulle stanna där till fredag jag bah "whaaaaaaaat?!! ALDRIG" jag trodde typ att vi skulle vara där över helgen så njääe... Då tar jag faktiskt hellre bussen hem och stannar i sollentuna där man kan hitta på nånting tack! ;)
Men vi får se helt enkelt. Men jag tänkte be ina gästblogga åt mig så länge jag är där, och kanske hanna också om hon har nån ork ;) hahah, vi vet ju hur det slutar.
Men aja, nu tänkte jag kolla på lite avsnitt och sätta på andra lösnglar :)
Pusshej!


det där är allt ni får se av en osminkad felicia ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du e sjukt söt osminkad :o

2010-12-31 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0