Jag hatar so prov

God morgon! Sovit gott? Jag har faktiskt sovit ut mycket bättre för jag somnade en timme tidigare igår, så jag är mycket piggare. Dock har jag så jävla ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :-o Har iallafall so prov idag, fyfan, det kommer gå åt helvete kan jag ju säga redan nu, jag har läst igenom papprerna några gånger men det fastnar lixom inte så ja... Det blir nog inte så lyckat men jag orkar faktiskt inte bry mig eftersom jag ändå redan har fått vg i so från förra provet och min lärare kommer ändå att döma från det så ja... ;) Nu är jag iallafall på väg till bussen och fryser som fan om min hand :p Så jag skriver sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0