ina här

"Hej! Jag heter ina och jag är dum i huvet. Jag tycker om att ljuga för killar så dom tror hemska saker om mina bästavänner, fast egentligen har jag inga vänner för jag är en falsk liten bajskorv och alla hatar mig! Jag tror jag är jättecool, fast egentilgen är jag en liten tönt men jag vill inte erkänna det, så jag säger att felicia.. nej förlåt, gurko, är en tönt så ingen ska tro att jag är det. Felicia är mycket coolare än mig, vilket är ganska synd eftersom då gillar alla henne istället för mig. Men jag tror.. Även fast det inte är sant så tror jag att alla älskar mig iallafall.
Aja, nu ska jag gå och duscha mig bajs, för det förtjänar jag :D HEJDÅ!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0