ina här

vet ni vem den segaste människan i världen är? -Jo hon heter felicia liljegren och är min såkallade bästavän.
Nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar, hon hade inte ätit frukost än.
Men sen, om hon nu blir klar innan 2018, så ska vi dra till världens mysigaste centrum.
Den där panka kommer nog bara att gå runt och garva. Men jag med pengar ska faktiskt försöka att få med mig minst ett plagg från rean. Har siktat in mig på en skjorta på h&m, så får hoppas att jag kommer ut därifrån med en kasse i handen iallafall. Ska köpa en grej till nyår också tror jag.
Så vi går väl runt där ett tag och snackar lite. Sen blir det hem hit och så kommer hanna också skulle jag tro.
Vi sover troligtvis här inatt, så gurkan kommer kunna sitta med sin bebis data hela natten & jag med min bebis iphone. Hanna däremot kommer sitta där helt själv ;)
Näjmen, sociala klubben är vi väl inte direkt? Jaja, nu ska jag gå och tjata på gurkan att hon ska dricka upp sitt te & släppa min bebis!

Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0