I stugan

God morgon! Nu sitter jag och har precis ätit frukost i stugan. Vi kom upp igår och pratade massa i telefon istället för att kolla på film med pappa och styvmor ;) haha, så social är jag! Nej men det var mycket roligt faktiskt :) Sen somnade jag snabbt efter typ 3 timmars telefonpratande :p Och idag vaknade jag av något så in i helvete hostande, som jag märkte sen att det kom från mig själv "/ håller på att bli riktigt förkyld, typiskt mig att bli sjuk precis när man ska få lov -.- väldigt synd det! Men jag ska försöka bli friskt så jag kan vara frisk och göra saker på lovet! Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag tror att vi ska åka till lager 157, tänkte köpa lite julklappar där till några där hemma. Sen vet jag inte riktigt vad som händer men det visar väl sig ;) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0