hos hanna

God morgon sötnosar!
Eller god förmiddag eller vad man säger så här dags :P
Förlåt att jag inte skrev så mycket igår men som sagt hanna har ju ingen data (förutom den här sega) så jag kunde inte göra så mycket.
Igår hände inte så mycket, ina och hennes kompis sofia kom till hanna och vi satt och snacka och sen drog vi hem till ina oxh kollade på gamla hemfilmer och lite sånt :)
Sen drog jag och hanna hem och kollade på Dead Silence och sen efter ett tag så somnade vi.

Idag händer typ ingenting, vi skulle egentilgen träffat några men det sket sig.
Så vi får väl sätta på nån film eller nånting :p
Hörs om jag kommer hem ;)
Puss


haha gammal bild jag hittade på mig :p

Kommentarer
Postat av: Andreas

Asså är du och jag på g? :$ <3

2010-12-29 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0