Fridaaaaay fyfan!

Hellojsan på er!
Förlåt att jag inte hunnit skriva idag men jag har.. som sagt ine hunnit ;)
Imorse tog jag den tidiga bussen, sen sista lektion så badade vi i simhallen så då han jag bara hem och lämna lite grejer sen stack jag direkt till stallet :)
Ridningen gick rätt bra, hade stor häst igen men det gick bättre idag än förra fredagen.
Sen satt jag och snacka lite med några små tjejer innan mamma kom.
Och nu sitter jag här och chillar.
Kvällen kommer spenderas med idol finalen :D (HEJA JAY!) mys med mig själv och mitt underbara (men livsfarliga) naturgodis :)
Kommer bli en riktig chillkväll tror jag.
Sen imorrn kommer jag sova riiiktigt länge, dom senaste 3 dagarna har jag varit riktigt nära på att skita i skolan för att få sova ut, men nu får jag äntligen göra det, så det blir riktigt nice!!
Vet inte riktigt vad som händer på dagen, tror jag skulle träffa ilias på dagen men man vet ju aldrig hur det slutar ;) haha, men sen så kommer hanna hit och slaggar skulle jag tro :D

Hörs senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0