bruuudarnaaa!

Tjenare mina älsklingar!
Sitter hos ina och snodde hennes data nu medans hon och hanna sitter och pluggar, eftersom jag som är så duktig och har redan gjort det ;)
Riktigt nice dag idag, hade först halvstudiedag så jag började klockan 12:05 med so, då gjorde vi typ ingenting alla satt bara och diskuterade om.. Nånting? Sen hade vi inställd hemkunskap :D Så bara en chillektion idag!! Mycket nice!!
Sen åkte jag tillbaka till kärrdal, mötte upp hanna och ina, leverade salamikorv till några på gården och sen stack vi hem till ina och nu har vi bara suttit vid matbordet omringade av våra böcker och tekoppar :)
Men nu vill ina ha datan så pusshej! ;)

hahahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0