bilder från girlsnight











Hannas paket från mig :)



Inas paket från mig :)



Jag fick av hanna ;)




hahahah sexigt värre ;)

hahahahahahaha



jag fick av ina :)

jag fick av ina :)






hanna fick av ina ;)


Jag och ina fick ett linne som det stog "jag älskar dig" på kinesiska, grekiska, franska och svenska :D

här har ni sanningen om hanna lindberg ;) HELT JÄVLA CP!


Ina är väl inte heller så normal antar jag ;)

men det är jag dock ;)

allt jag fick :)
kopp & linne, från hanna.
Body butter och ansiktsmask, från ina.

nice as hell ;)





fiiiinaaaaast!!



världens finaste tjejer!






älskar dig stööööört mycket!








hahaha







det här, kära läsare, är hanna när hon är på väg att nysa xD hahahha

hahahahhahahha, skitsexig hanna ;)
hahahah, skitTRÖTT hanna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0