bananaaas!


Nu är jag klar för dagen och har klätt på mig lite vättiga kläder.
Idag kommer nog ingenting hända, kommer mest bli en slappdag för mig. Sen så drar jag till hanna och sover där. Vet inte hur mycket bloggning det blir där eftersom hannas bror har tagit datan upp till norrland typ :P hahah, men vi får se helt enkelt.
Men det kommer bli VÄLDIGT mycket snack om massa grejer, jag behöver släppa ut lite tankar också så då är hon perfekt för att bara sitta och lyssna och hålla med ;) hahah.
Men det kommer bli awsome iallafall, blir förmodligen en skräckis eller annan film också om jag känner oss väl :p

Men nu tänker jag hitta på nånting med mitt liv :p
HUJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0