Valentine's day


Såg ju valentine's day med tjejerna här om dagen.
Själv tyckte jag att den var jättebra, nästan lite som love actually med att allt hänger ihop.
Typ som att hon känner han, som känner han som känner hon och blablabla, haha ni fattar ;)

Den var rolig och en riktigt bra film för tjejkvällar! Lite en tjejfilm rättare sagt, fast killar kanske inte plågas av att se den men den är nog mer gjord för tjejer ;) haha!
Och typ alla bra skådespelare är med som jag bara ÄLSKAR, jessica alba, kathy bates, jessica biel, bradley cooper, patrick dempsey, jamie foxx, jennifer garner, anne hathaway, ashton kutcher, TAYLOR LAUTNER, emma roberts, julia roberts, taylor swift och många fler som ni ser på bilden.
Själv tror jag att det är öde att i filmen så heter taylor lautners flickvän felicia (taylor swift) :D
HELT ÖDE! Så vem vet, jag kanske blir tillsammans med taylor ;D mahaha!
Skämtosido.

Men det är helt klart en film jag jag rekomenderar stort!
1 2 3 4 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0