Min sommar

Imorn börjar som sagt skolan, inte kul!
Men jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt sommarlov.
Har haft jättekul med vänner, solat och badat och massa skoj.

Min sommar började med att jag och mamma var i turkiet vilket var mycket härligt med varma och soliga dagar. Sen efter det så var jag hemma ett tag och träffade kompisar
Efter det så åkte ju jag, hanna och ina till åland en vecka med hannas släkt. Där hade vi det gryymt kul och träffade "japanerna" haha, badade och sola varje dag och kolla på film och hade det jättemysigt.
Efter det var jag hemma ett tag, hade rätt tråkigt för att typ ingen var hemma.
Men sen åkte jag upp till ina i dalarna i några dagar med henne och hanna. Då hade vi det också jättemysigt, fast vi gjorde inte så mycket :p Mest kolla på film, skrev historier om oss tre och så spelade jag för hela inas släkt hihi, lite awkward men det gick väl.. Bra! Haha.
Sen resten har jag varit uppe i bjurs med familjen, grönan, fyllt år, skärgården, värmdö, stan och varit hemma och njutit av mina underbara vänner :)
Jag är jättenöjd med min sommar, verkligen!


turkiet

frida och jag

på väg till åland

rösjön med nela

hos ina i dalarna

tagen i bjurs ;)

skärgården

grönan

grönan i fritt fall ;)

tååårta!

värmdö

hahaha!

HAHAH, på ung

nela, jag och frida

JAG ♥ SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0