Månadens person

Kom på nu att jag inte skrivit om nån person den här månaden.
Så ja..

Min käre bror Oliver-
Han tycker säkert att jag är jättefjantig som alltid håller på att skriva om honom.
Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig så hiiimmla mycket! Även fast jag inte säger det så ofta, du är mer värd att få höra det oftare.
Jag har alltid varit en sån som gråter till filmer där nåt syskon dör eller nån i familjen, mer än att den man delar ordet kärlek med, dör. Och det är för att jag alltid tänker att tänk om min (t.ex) bror skulle dö. Och då bara brister jag ut.
Och det är för att mina storebror är den finaste bror man kan önska sig, han ringer alltid när han ser på internet eller nåt att jag inte mår bra, han finns alltid där.
Det finns kvällar då jag inte har träffat honom på hur länge som helst, då jag bara lägger mig i sängen och gråter. Jag får verkligen panik.
Du betyder så sjuukt mycket mer än du fattar, och det är nog för att jag säger det så sällan.
Men jag vill att du ska veta att du finns alltid i min värld, och att jag älskar dig.
Jag har aldrig bråkat med min storebror, har aldrig varit sur på honom (förutom när han röker) och det är delvis för att det är 9 år mellan oss och för att vi alltid har en syskon kärlek.

Vill verkligen att du ska veta att du betyder världen för mig, b o k s t a v l i g e n !




- bjuder

tihii.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0