"I min musiklista" - eclipse låtar

Som ni kanske vet så satt jag och frida alltid och lyssnade på massa new moon låtar förut.
Nu hade hon lagt ut massa bra musik från eclipse, så jag började lyssna på dom och hittade massa nya också. Så det här sitter jag och lyssnar på nu:


Fanfarlo - Atlas


Let's get lost - Beck and bat for lashes


Jag fattade inte riktigt vad låten hette, det ända som stog var Release Date Jun 08
Men här har ni den iallafall ;)


(Har lagt ut den förut men den ÄGER!) Metric - All yours


Vampire Weekend - Jonathan low


The black keys - Chop and change


Band of horses - Life on earth


Ours - The Bravery


Mest bara musik, men den är fin. Howard shore - Jacobc theme (Om ni söker på howard shore kommer det flera låtar med bara instrumental i ;) )


A Million Miles an Hour - Eastern Conference Champions


MiMi - Don't you mourn the sun


En goding som jag lyssnat på typ hela sommaren men iallafall ;)  Muse - Neutron Star Collision


Florence and the mashine - Heavy in your arms


The Dead Weather - Rolling In On A Burning Tire


UNKLE - With you in my head


Cee lo green - What part of forever

Så, nu jävlar har ni nåt att lyssna på ;D hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0