FRIDA GÄSTBLOGGAR!

Halluuuu!
Nu är det Frida som gästbloggar för att latmasken Felicia "orkade" inte? Haha ;)
Jag har ju sovit här och vi gick upp typ 9 för att Felicia har bestämt att hon ska gå upp tidigt och vänja sig nu dom sista dagarna innan skolan men jag tycker att det går sådär halvbra. :P
Idag så vet vi inte riktigt vad vi ska göra men det visar sig ju.
Jag lovar att jag ska pusha på Felicia att hon måste blogga.

Jaa, vi hörs väl nån annan gång kanske, haha ;)
Tjingeling!


- Gammal bild från skolavslutningen, btw så är det min klänning som står ut, inte magen och att mitt öga är stängt för att jag klarar inte av att ha solen i ögonen, hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0