virrpanna!

Tjena!
Nyss kommit hem från skolan.
Och det är FREDAG, me like love

Jag är ju lite virrig jag, först så kommer min buss men jag kom på att jag måste till pappa för där är mina ridkläder. Fast näe, då visar det sig att vi ska ha teori så jag behöver inte dom (rätt segt när man missat att rida två gånger i rad, och så har man teori är man väl kommer) Så jag missar bussen till mamma, men väntar på nästa. Då när jag ser att bussen åker förbi (till pappa) så kommer jag på att jag behöver två linnen därifrån och missar den också! Seeeegt! Så jag vet inte riktigt hur jag ska få dom linnena, men det löser väl sig antar jag "/

Menmen, ska snart byta om och sen åka till stallet.
Sen så blir det snabb dusch och göra i ordning sig.
Sen käka, och vänta till klockan 8 för då kommer hanna hem från sin träning och då skjutsar mamma mig dit.
Sen kanske vi går ner till gården ;)
Aah, jag kan ju hämta linnena ikväll :D Gud vad smart jag är ibland, eller hur? ;)

Aja, skriver när jag kommit hem.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0