suck...

Har kollat på två filmer och bara legat.
Det känns bättre när jag ligger, men så fort jag reser mig upp så kommer yrseln tillbaka.
Jag fattar verkligen inte hur jag fick så här. Riktigt typiskt när jag fortfarande har kvar tid på mitt lov.
BAJSKOOORV!!
Dessutom min mage är riktigt krånglig, kan bero på att jag inte har ätit typ.. nånting.
Bara drukit te och vatten, men det känns bara som att allt kommer "komma upp" om jag äter nånting.
Så ja, vi får se hur det blir imorn.
Men det blir nog inte så mycket mer data för mig.
Men hoppas att ni får en trevligare fredagskväll.
Puss


Ska jag vara helt ärlig så saknar jag verkligen sommarn och mitt blonda hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0