fågel flög in i fönstret :p

Tjenare!
Nu har jag gjort allt, eller ja.. Sitter och försöker plugga, men det går lite sådär med datan på :p
Höhö! Men ska alldeles strax vara lite mer aktiv till plugget.

Haha! Det var nyss en fågel som flög in i vårat fönster :p SKAFFA GLASÖGON LIXOM?! ;)

Imorn så har jag sovmorgon till 10:20 för bilden är inställd (typ 10:e gången :p)
Riktigt skönt, slutar 15:05 och efter skolan så blir det dans :) Missade förra gången pga magsjuka, usch.
Efter dansen så kanske det blir gården, beror på hanna och om jag orkar ;)

Men nu ska jag fortsätta med plugget, senare blir det cougar town :)
Pöss


bebis!
KAN DET INTE BARA BLI LÖRDAG NU!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0