slutar halv tre :D

God morgon alla sötnosar!
Nu är jag klar, påklädd, sminkad, plattat hår och jag har ätit frukost och packat till idrotten.
Idag blir det en ganska bra dag :) Först idrott, inte så farligt. Sen typ våran "dockteater" (engelska projekttid) då behöver man inte göra så mycket. Sen hemkunskap, inte heller helt fel eftersom skollunchen smakar skit. Och sen INSTÄLLD SO! :D Så då slutar jag halv tre :D
Mahaha, älskar inställda lektioner. Hade aldrig det i kärrdal förut! :)

Efter skolan så skulle jag vara med hanna, men jag tror inte jag kan för jag har läxor att göra och massa sånt. Och hinner inte klämma in det nån annan stans "/
Menmen.. Ska ju slagga hos henne på fredag. En dag (kanske) jag kan klara av :p
Aja, jag skriver mer när jag kommer hem :)
Pussy


Du är världen gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0