sängen och film :D

Good morning!
Känner mig fortfarande väldigt trött, så att gå upp halv 7 imorn kommer antagligen gå åt helvete.
ÅHHH, IMORN BÖRJAR SKOLAN!! - orkar verkligen inte!!
Idag tror jag att det bara blir en ligga i sängen och kolla på mysiga filmer.
Orkar inte gå ut eller nånting, så det blir en bra idé för mig :)

Igår kollade jag på The ugly truth och High school musical 3, The ugly truth var jättebra, hade inte sett den förut. Den rekomenderas. Hsm filmen har jag sett en gång förut med hanna på bio, och den var väl också bra. Jag vet inte om det är nånting fel på mig men VARFÖR börjar jag alltid gråta i dom filmerna ? :P haha!

Men aja, ska gå och ta nånting i magen.
Hörs senare, Kisses


saknar redan mina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0