Och nu är felicia

KLAR!! :D
Eller har varit det ett tag nu, men sitter och spelar lite gitarr så jag blir lite lugn :p
Som ni kanske har sätt så lovar fanny att hon ska fixa ny header och design :D WOHO!!
Fast det blir inte förens jag har kommit hem till mamma, för där har jag alla bilder ;)

Idag är det sista dan i skolan sen är det looov! :D
Riktigt nice, och som sagt så drar jag upp till bjurs direkt efter skolan.
Kankske hinner med ett inlägg, men räkna inte med det eftersom jag måste packa som kan ta ett tag ;)
Men kanske, det visar sig ;)
Kommer hem på måndan, får se om jag åker direkt till mamma då. Vilket jag hoppas på ;p
Aja, ska höra med nela vilken buss vi ska ta ;)
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0