Massor med kändisar!

TJENAA!
Sorry för att jag inte skrivit på ett tag.
Men så blir det ju när man varit på grönan :D
Vi hade det as bäst, hade hur kul som helst. Såg typ as många kändisar.
Vi såg, oj vart ska jag börja haha. Josephine bornebusch (från solsidan), josefin crafoord, Kjell Erikson, Jingelmannen och nån annan snubbe som typ jobbar på "vakna med the voice", kenza, kevin borg, rabih (idol), eddie (idol), björn kjellman (han som typ spelar pelle svanslös), caroline of ugglas, hon som typ är redaktör på frida tidningen och aa.. Massa ;p
Vi tog bara kort med kevin och kenza (bildbomb kommer nästa inlägg) men aa :) bättre det än inget.
Och vet ni?! JAG ÅKTE KATAPULTEN/UPPSKJUTET OCH FRITT FALL ;O mahaha, är as solt ;)
Jag typ bröt nacken i fritt fall eller nåt haha, men det var det väl värt ? Vette fan vad jag gjorde faktiskt, fick as ont i nacken :p Men det var verkligen as coolt xD
Sen på kvällen så såg vi nån typ skräckfilm som hette typ "Death tunnel" riktigt hemsk film men som sagt. Rekomenderas för alla dom som gillar skräckfilmer :)

Men nu ska jag ge er en bildbomb sen duscha och borsta tänderna, känner mig riktigt ofresh och har inte borstat tänderna på ett tag så.. :p
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0