Hiss eller Diss




Musik
Jag älskar verkligen musik, lyssnar på musik vart jag en går.
När man är deppad så kan man lyssna på musik och bli glad, det brukar faktiskt jag göra.
Det finns inte så mycket att säga eftersom alla typ redan älskar musik.
Men aa, Jag ÄLSKAR musik!

Lov
Med borttanke från att mitt lov förstördes igår så är det ändå så himmla skönt!
Man kan göra vad man vill, träffa massa trevliga människor och bara slippa skolan!
Hur skönt som helst! Det är verkligen nånting som måste hissas :p


Twilight serien
Woow!! Dom bästa böckerna jag läst! Man blir helt fast vid dom.
Nånting som verkligen rekomenderas. Historian om Bella och Edwards omöjliga kärlek är verkligen nånting som hissas! Innan jag hade sett eller läst twilight så hatade jag sånna här fantasy
böcker och filmer. Fast det här är ändå inte direkt fantasy. Äh, LÄS DOM BARA!!




Munsår
Haha, jag vet. Det låter lite.. ja, men det ställer verkligen till det för en.
Jag har fått ett litet munsår i mungipan (fast som nästan är borta) men usch!
Varför får man det lixom? Det är bara fult och obehagligt!
Nej fy och usch och blä!!!
(inte mitt munsår btw) ;)

Foundation
Det är verkligen nånting som dissas. Visst det är fint på, men usch vad huden förstörs av det.
Har fått massor av plitor av det, men man kan lixom inte strunta i det heller, som en drog. Haha, okejj inte riktigt men ni fattar grejen. Man tror att den bara är bra eftersom den döljer ful hy, men i eftertanke så gör den bara hyn värre.


Eclipse
Boken var verkligen jättebra, så jag dissar inte lixom "historian" problemet är bara att den inte kommer ut på bio förens 30 juni :o VARFÖR VÄNTA? Helt seriöst, det finns fler än jag som bara längtar tills den ska komma ut.
Men jag fattar inte, filmen är ju lixom "klar" så varför ska dom vänta ända tills sista juni för att den ska komma premiär på bio för?! Nej, bajs på dom!!! KAN DEN INTE BARA KOMMA UT NUUU?!!!!


Det var allt jag kan komma på :)
Hope you like it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0