bilder från dan med ina :)

Tjena!
Nu har ina dragit hem, det blir en "ensam" kväll för mig ikväll.
OCH IKVÄLL KOMMER HANNA HEM!! ;D
Har bestämt mig för att jag ska kolla på lite gamla filmer, som var jättelängesen man såg :p
Haha! Så ska man såklart ringa hannibanani :D
Imorn blir det att vara med tjejorna (otippat?) Och vi kommer ju ha det bästast :p
Mahaha!
Nej gud vad jag babblar, ni får lite bilder från dan ;)

klättrar lite ;)

haha, snygg pose ? ;P

haha, wiiie! ;P

återigen, väldigt snygg pose ;p


älskar dig bästavän

posar lite med träd ;)

mitt fika

inas fika.

Haha, justee.. Killen i kassan på espresso house kände typ igen mig och visste att jag skulle ha frapino, haha han bah
"haha, jag kunde nästan tänkte mig att du skulle ha en frapino"
och sen när jag kulle betala han bah
"haha, jag vet att du vet hur mycket det kostar :p"
haha, ina bah
"är du typ stamkund här eller nåt?"

skriver senare när jag har något mer intressant att skriva om ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

känner du bill felix och pelle?

2010-04-07 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0