Bildbomb från grönan :D


hanna innan :)

haha, hanna och issa :)

lite mörkt hehe, jag och ina i kön till att få köpa åkband :p

allas skor :p

allihoppa :D

ina, issa och jag i kön till lyktan :p

hahaha, sorry tjejer. Var bara tvungen :p

hahaha, oj!

haha issa x)

alla fyra :) älskar er

vi med kevin borg :D haha, blev bara inas panna med på bilden ;)

hanna nästan gråter innan hon åker upp i uppskjutet :p (jag åkte inte med första gången)

hanna ser fortfarande lite nervös ut eller okejj, helt förskräkt ut ;p

haha, hanna fick panik när hon inte kunde knäppa den där saken :p

hanna håller på och dö :p

mina fina :)

Vi med kenza :D (rätt typiskt att jag får solen rätt in i ögonen -.-)

fyfaan! Dom där var så jävla läskiga!!!

jag och ina i lustiga huset :p

haha, skyll dig själv hanna ;)

sötis issa :)

haha :p



smidiga hanna, ja jämfört med alla killar i bakrunden som snubblade på den här ;)



ina, jag, issa och hanna i extream, haha det ser ut som om issa ska börja gråta när som helst (vilket hon typ gjorde efter ett tag :p haha)

issa och hanna i kärleks tunneln :)

deras söta foto :p

jag och ina i fritt fall :D hanna och issa var fegisar och stog kollade på :p (tror nästan att hanna var mer rädd än jag i det läget, haha)

på väg upp ;s


lite suddig men ja :p

nej vi vann ingen, men dom två som stog där blev typ våra nya bästisar :p haha!

träffade kevin efter ett tag och fick autografer :p

hannas i pannan :)

issas i pannan :)

min i pannan :D

haha :p

oj jag ser lite drogad ut menmen :p


riktigt dålig kvalle men ni fattar ;)

Kommentarer
Postat av: Issa <3

hahahaha!!! men vilka fina bilder ;) <3 älskar dig haha <3

2010-04-25 @ 15:58:35
Postat av: linnea

avundsjuk! :@ :P <3333

2010-04-26 @ 18:55:35
URL: http://linni.blogg.se/
Postat av: issa

hahahahha, ååååh vad ful jag vaaaaar! :P <3

2011-08-14 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0