Gruppen som bringar otur ;)

God morgon på er.
Förlåt att jag inte skrev igår, men efter dansen så åkte jag med Hanna hem och var där ett tag innan jag åkte hem och bara la mig i sängen direkt för jag var helt slut.
Men dansen gick väl rätt bra tror jag eller iallafall andra gången, hahah våran grupp bringar typ otur eller nånting.
Först så när vi ska gå av scenen första gången så ramlar jag av, väldigt graciöst av mig jag vet ;) Sen lyckas jag sätta mig i smink så jag får springa runt och leta efter en annan klänning, hahah.
Ebba T lyckades öppna en larmad dörr så det tjöt i hela tibble i typ en halvtimme och så fick dom betala och massa skit. Sen andra gången så lyckas Christine kasta av sig skon på scenen så den daskar till Ebba A ass, hhahahah. Men vi skrattade gått åt allting kan jag ju lova!
Det blir dock inga bilder för jag tog inga och Hanna filmade bara så aa..

Men den här morgonen när alarmet gick så märkte jag att jag var så himla skoltrött, jag ville nästan börja gråta för jag orkade inte gå upp till skolan :p haha, så illa var det faktiskt!
Men jag hade inte direkt nåt val så..
Idag efter skolan så åker jag till pappa i edsberg, så ni vet vad som händer då.
Men på onsdag så väntas det att vi flyttar tillbaka till kärrdal, ÄNTLIGEN!!! Så då blir det mer bloggning :)
Men nu måste jag dra.
Puss hörs sen



Kommentarer
Postat av: fisiga filippa

lägg ut en bild på din locktång vettja! :)

2011-05-24 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0