blir irriterad

Hellojsan!
Sitter och har skiiiit tråkigt "/ Borde kanske ta en dusch, fast jag skjuter lite på det.
Har lite söndags ångest :( Även fast jag inte har någon skola imorrn, vi har typ tema dag så vi ska åka in till stan ocg gå runt i typ gamla stan och till vasa muséet och lite sånt. Slutar rätt tidigt så då kommer jag gå runt lite på stan med tjejerna och sen på kvällen så ska jag städa soptipp igen, sjuuukt tråkigt men jag måste typ göra det för klassresan och bla bla bla..
Så uppdateringen blir nog inte den bästa eftersom jag förmodligen åker direkt från stan dit. Vet inte riktigt när jag kommer hem men kanske typ 7 - halv 8 eller nånting. Visar sig...
Men nej, nu ska jag ta en dusch och sen kolla lite på tv.
Min data börjar bli riktigt seg så jag ska låta den vila lite ;)
Puss

MEN HEJ BLOGG.SE VAD NI SUGER!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur gick det på ridningen i fredags? Vem red dU?

Jag vet att jag alltid frågar det men tycker det är kul att läsa:)

2011-05-01 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0