I am what you see, I am not what they say, but if I turn out to be could you love me anyway?

God morgon på er!
Förlåt att jag försvan igår, men jag åkte som sagt till sollentuna centrum med pappa för att köpa lite grejer, sen åkte vi hem och kollade på Salt, skitbra film enligt mig! :)
Men iallafall.. Idag är det fredag! :D Wihoo!! 
Men det är väl samma gamla, först skola, ridning och sen drar jag upp till stugan i helgen, ni vet mitt lilla gömställe ;)
Så tyvärr, kanske ingen bloggning den här helgen. Kanske några från mobilinlägg men aa..
Men nu måste jag sticka.
Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

nej! då kan vi inte träffas ihelgen!!!!!! :(<3

2011-01-21 @ 08:04:26
Postat av: Anonym

Kan du göra ett inlägg om hur det gick på ridningen? <3

2011-01-21 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0