bbye

Tjenare!
Nu är jag hemma igen, eller har varit det ett tag men ja ;) Ni fattar grejen, haha.
Ska typ sticka alldeles strax efter som jag måste åka till stallet, får se hur det går på ridningen nu när jag inte har ridit på ett tag. Får väl hoppas på det bästa ;)
Sen när jag kommer hem så kommer nog hanna hit så blir det en liten hanna & felicia kväll, vilket var väldigt längsen :p Blir nog förmodligen väldigt mycket snack och vad som händer i livet och skolan och sånt.
Sånt snack man inte kan prata med dom flesta :p
Kommer blir bra iallafall.
Nej men nu måste jag fixa iordning här lite innan jag måste dra.
Puss


Så här jävla mörkt är det när jag går till bussen på morgonen :O Inte konstigt att man är trött "/

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, Hur gick det på ridningen? Vad heter hästen/ponnyn du red?



Jätte bra blogg!:)

2011-01-14 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0