Svar

Anonym om Poppers Pingviner:

Ska du fortsätta rida nästa termin? :)

Bra blogg

Svar: Det blir nog faktiskt inte så. Dels för att mitt skolschema inte alls passar lektionerna som passar min nivågrupp och faktiskt dels att jag inte orkar. Jag har inte direkt tröttnat, jag älskar att rida, men jag är inte lika "kär" i hela grejen som jag var förut så varför ska jag lägga ner pengar på det då?
Så jag kommer förmodligen försöka på nån annan dans och satsa mer på dansen istället :)

Tack så mycket!


Skitdålig bild men den enda jag hitta på fb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken slags dans gick du på? vilken funderar du på? :) ha en bra kväll

2011-08-09 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0