Jag finns här för dig hanna!

Nu har frida åkt hem, så nu sitter jag här och typ verkligen vill ha tillbaka sommaren..
Gud då var alla lixom bara alla sig själva, det fanns inga problem,
Man var bara glad och åhh vad jag saknar det! Speciellt Hanna, jag var så himmla glad för henne. Hon och jag hade den bästa tiden, vi var bara glada och pratade om allt. Nu har hon det svårt och jag försöker finnas här för henne, men det finns ändå inget jag kan göra.. Men eftersom hon alltid har varit en perfekt vän som stöttat mig, funnits vid min sida, haft sin axel jag kan gråta mot så tänker jag faktiskt försöka vara samma för henne, för jag vet att hon har det svårt och jobbigt! Men jag finns här för henne i alla lägen, så som en äkta vän ska vara!

Kanske egentligen inte ska skriva det så här, men vill bara vara lite mer öppnare! Eller vad man ska säga.. 
Menmen.. Ska ner och käka lite middag nu, sen ska jag nog läsa so läxa.
Puss


-bild från somras- (hata mig inte nu hanna!)
Jag lever för dig gumman, en bild från i somras
när jag vet att du var som lyckligast och jag var på topp för jag var så glad för din skull..
(Den hennes bilvande var är.. HAHAHA, ja det vill ni veta vah? ;D)


Kommentarer
Postat av: hanna den bästa! :D <3

hehhe felicia då! de är lugnt med bilden ;) haha men gud va ja oxå saknar sommaren vi hade de bääst! det är bra att du alltid finns här för mig! <3 älskar dig bästavän

2010-01-29 @ 14:30:22
Postat av: oskar jäderblom

ta bort din jävla ******

2010-02-04 @ 21:06:54
Postat av: lovisa

hah försöker han peka fuck you eller, asså på bilden ? ;) <3

2010-02-05 @ 14:17:27
URL: http://lovisastrom,blogg.se
Postat av: Calle

vafan oskysstn asså din lilla **** kanske ska fråga han om du får!

2010-02-05 @ 16:08:19
Postat av: DIN MAMMA!

DU E EN HORA!

2010-02-05 @ 16:11:16
Postat av: amanda

nej det är hon inte alls ?

ni är bara fega som int evåga skriva vilka ni är ?



äälskar hanna och feliicia

2010-02-05 @ 18:07:45
URL: http://mandahammarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0