NO PROOOV !? :s

Tjenare!
Ganska nyss kommit hem från skolan och pappa ska skjutsa mig till dansen om typ en halvtimme eller nåt.
Förlåt för väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna, men så blir det när jag är hos pappa (a)
Men när jag kommer till mamma på fredag blir det bättre, ikväll dock blir det här nog det ända inlägget för snart ska jag på dans, sen ska jag bara hem, byta om och äta sen drar jag ner till gården med hannabanana och några till ;) Så tyvärr blir det ingen uppdatering.. "/

Men iallafall, idag har det varit en helt okejj dag.. haft rätt så tråkiga ämnen men det har väl funkat bra. Fick dock reda på att vi ska no prov vecka 7 :$ vi har typ as mycket läxor och prov,
so prov vecka 8, 
so läxa tills imorn,
tyska tills på fredag,
klar med mattekapitel nästa fredag,
no prov vecka 7,
engelska presentation vecka 8,
PALLA DET LIXOM..? menmen, måste gå nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag måste bara fråga men har du altid på dig den oranga tröjan du har ju den på ala profi bilder

2010-02-03 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0