På väg hem

Morsning! Nu sitter jag i bilen på väg hem och det dunkar paramore i mina hörlurar högt som fan :D sånt gillar vi! Jag vet inte riktigt om det blir nåt med hanna ikväll eftersom vi förmodligen kommer hem senare än planerat och så är ju jag sjuk också så jag tänkte försöka vila upp mig lite och dricka minst 3 koppar te innan jag somnar ;) haha kanske inte riktigt men nästan! :p Och imorrn så har ju jag till skillnad från andra skola som håller imorrn också och sen julavslutning, så jag måste gå upp tidigt -.- men på tisdag då ska jag få sova ut! Sen på dagen ska jag åka till hanna och ina i mörby och aa :p haha. Men nu börjar min mobil lagga för jag har skrivit för mycket ;) så pusshej så hörs vi imorrn med bättre bloggning.

Kommentarer
Postat av: E

hej !



hur är det?

jag såg dig på youtube, och sen såg jag din blogg ;o

du sjunger skit bra och du har en grym blogg ;)

kolla in min :)



kram / Ellen

2010-12-19 @ 20:20:24
URL: http://lnblogg.blogg.se/
Postat av: Paramore fan

2010-12-20 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0